.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادي: دولت وعده جديد ندهد

شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به اظهارات مسئولان دولتی در مورد صاحب‌خانه شدن مردم در سال جاری، گفت: دولت بهتر است به جای دادن وعده‌ها و آمارهای نادرست در مورد خانه دار شدن مردم،پروژه‌های نیمه تمام خود را به اتمام برساند.

محمد دامادی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اینکه دولت آمار درستی از صاحب‌خانه بودن افراد ارائه نمی‌دهد، گفت: دولت آمار صحیحی از خانه دارشدن افراد ارائه نکرده، لذا باید اذعان کرد آنچه دولت در مورد خانه دار شدن خانواده‌های ایرانی بیان کرده، در مقابل جمعیت کشور رقم بسیار ناچیزی است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان این امر که دولت بهتر است به جای ارائه آمارهای نادرست، مسکن‌های ساخته شده فعلی را در اختیار متقاضیان قرار دهد، افزود: دولت بهتر است به جای دادن وعده‌ها و آمارهای نادرست در مورد ‌خانه دار شدن افراد، پروژه‌های نیمه تمام خود را به اتمام برساند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات مسکن یکی از وظایف دولت آینده است، تصریح کرد: مسکن یکی از مهمترین نیازهای اساسی جامعه محسوب می‌شود، لذا رفع مشکلات مربوط به بازار مسکن و خارج کردن آن از رکود فعلی از وظایف دولت آینده محسوب می‌شود.

دامادی از حذف بسیاری از تولیدکنندگان با تجربه مسکن از گردونه رقابت در این بازار انتقاد کرده و اظهار داشت: در شرایطی که مسکن در حال رکود به سر می‌برد، بسیاری از تولیدکنندگان این بازار با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی برخی نیز از گردونه بازار مسکن حذف شده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطرنشان کرد: وارد شدن دولت به رقابت در بازار مسکن امر پسندیده و صحیحی نیست، لذا دولت بهتر است به جای اینکه خود را رقیب بازار مسکن بداند برای حل معضلات و مشکلات آن وارد عمل شود.

لازم به ذکر است، معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه خیلی‌ها امسال صاحب‌خانه می‌شوند، گفته است: تراکم خانوار در واحد مسکونی برای شهر تهران به رقم یک رسیده و با در نظرگرفتن یک میلیون و ۷۲ هزار واحد مسکن مهر که در دست اقدام داریم، امیدواریم که تاپایان امسال خیلی‌ها صاحب خانه شوند./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 ارديبهشت 1392
معذرت میخام مهندس وقتی مسئلان شهری بی عرضه تشریف دارن اون بدبخت چیکار کنه مثلا شهرستان نکا الان چند سال شد هی وعده میدن حالا شهرستانهای دیگه بعداز نکا شروع کردن وتحویل دادن ...نماینده شهر ما اگه نماینده دلسوز مردم بود میدونست چیکار کنه چگونه پیگیر شه متاسفانه فقط بلدین حرف بزنین..... یعنی برای وصل شدن اب برق گاز وجاده سازی رئیس جمهور از تهران بیاد پیگیر بشه یخورده وجدان کاری داشته باشین....مسئولین شهرستان نکا واقعا متاسفیم ....خواهشا درج بشه شمال
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
درود بر بزرگ مرد جوان و غیور ساروی ، جناب آقای دامادی ، زنده و پاینده باشید.
یاسر 2 ارديبهشت 1392
دامادی عزیز ساری می باشد نماینده ای توانمند که در مدت کم حضورش در مجلس بیش از 30 بار نطق کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.